"Az utolsó" - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Nadine Kolkman - WaarBenJij.nu "Az utolsó" - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Nadine Kolkman - WaarBenJij.nu

"Az utolsó"

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

27 Augustus 2011 | Nederland, Nijverdal

Lieve allemaal,

De 'laatste' kleren zijn gekocht. De 'laatste' werkdag is geweest. Steeds meer mensen zie ik voor de 'laatste' keer dit jaar. Laatste, laatste laatste. Die 'laatste' dag in Nederland komt toch steeds dichterbij. Ik kan beginnen met het inpakken van mijn koffer. Aan de ene kant heb ik heel veel zin om aan mijn Hongaarse avontuur beginnen, maar het gevoel is nog heel dubbel omdat opa nog in het ziekenhuis ligt.

Het is wel een fijn idee dat ik in oktober weer naar huis toe kom voor mijn moeders verjaardag. Je neemt wel afscheid omdat je een half jaar weg gaat, maar eigenlijk zie je de meeste mensen met anderhalve maand wel weer!

Vandaag gaan we nog richting Aalten voor het afscheidsfeestje van Kerstin en dan misschien nog even voor het 'laatst'naar Holten om afscheid te nemen van opa en oma Kolkman.

Even een update over mijn gezondheid: vorige week had ik net als twee jaar geleden een heerlijke keelontsteking. Die is nu gelukkig weer over en gisteren is het 'laatste' antibiotica pilletje er door gegaan. Dus ik kan gezond en wel naar Budapest!

Ik wil graag deze gelegenheid gebruiken om iedereen die wat op mijn vlag heeft gezet te bedanken voor de lieve woorden. Ik ben er heel erg blij mee en zal in Budapest nog vaak aan jullie denken.

Voor nu een lieve groet uit Nijverdal, voor het 'laatst', de volgende keer zal vanuit Budapest zijn!

Üdvözlet, Nadine

  • 27 Augustus 2011 - 09:52

    A.s. Huisgenote:

    Jeeeeee, je komt vanmiddag! Leuk! En ik vind het allemaal ook heel spannend en eng... Maar komt goed!

  • 27 Augustus 2011 - 11:19

    Sandra:

    Lieve Nadine..
    Heel veel plezier en ga je wel missen hoor.. Best een raar idee om afscheid van je te nemen.. terwijl we 2 jaar geleden met elkaar in London zaten! Jammer dat ik dit half jaar niet met je kan delen.. maar wens je heel veel succes! En Als ik tijd heb kom ik graag een weekendje langs:D

    Als je net zo fanatiek bent nu met schrijven als in London dan zal ik daar maar alvast een vaste tijd in mijn agenda voor vrij plannen!:)

    Xxxxxx

  • 27 Augustus 2011 - 18:45

    Renée:

    Jo napót!
    Heel veel plezier! Geniet ervan en succes met het zoeken naar een leuke musical/film :)
    Viszóntlatásra!
    XXX

  • 30 Augustus 2011 - 19:06

    Manon :

    Hoorde dat jullie heelhuids aangekomen zijn.. Succes meid! Geniet ervan... En pas goed op elkaar!
    Groetjes de zus van ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijverdal

Nadine

Actief sinds 06 Juli 2009
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 68217

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2011 - 31 Januari 2012

Budapest

16 Augustus 2009 - 26 Januari 2010

Stage London

29 Juli 2009 - 07 Augustus 2009

Vakantie

Landen bezocht: