Day 37 - My Old Dutch PANCAKES! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kolkman - WaarBenJij.nu Day 37 - My Old Dutch PANCAKES! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kolkman - WaarBenJij.nu

Day 37 - My Old Dutch PANCAKES!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

22 September 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

In mijn vorige verslag had ik gezegd dat ik op tijd naar bed zou gaan vrijdag, maar dat heb ik dus niet gedaan. We zaten met z’n drieën op bed en waren elkaars muziekinteresses aan het delen wat heel erg gezellig was. Ondertussen was ik ook nog met Laura aan het praten, die ik al een tijdje niet meer gesproken had. Al met al lag ik dus half 12 in bed.
Zaterdag verliep het ontbijt perfect! Mensen kwamen in mooie groepen en niet allemaal tegelijk, wat op zich ook wel eens fijn is. ’s Middags was er niet veel te doen. daarom had ik toen mijn gesprek met Barry. Elke 4 weken heb ik een gesprek met mijn shiftleader, over hoe je functioneert en wat je moet veranderen. Hij was heel erg positief. Ik was altijd vriendelijk tegenover gasten en collega’s, altijd op tijd, zei nooit nee als ze iets vroegen, bla bla bla. Er waren wel wat punten waar ik een wat lagere score voor had, om het zo maar even te noemen, maar dat kwam omdat ik hier nog niet zo lang werkte. Toen ik vrij was, heb ik de was gedaan en daarna ben ik op bed gaan liggen tv kijken. Ik had namelijk vanaf dat ik wakker werd heel erg last van mijn benen. Ik weet niet wat het was, maar na drie dagen is het eindelijk bijna helemaal weggetrokken.
Verder heb ik die dag ook niet heel veel meer gedaan.

Zondag was eigenlijk hetzelfde als zaterdag. Het ontbijt ging heel mooi, als had ik nog steeds bij elke stap die ik zette, het gevoel dat ik elk moment kramp in mijn benen kon krijgen. ’s middags was er deze keer echt niks te doen, dus ik ging samen met Cyan bestek pouleren in de Pantry, wat wel heel gezellig was. Daarna ben ik snel naar boven gegaan om mijn brief af te maken. Toen ik hem had gestuurd kreeg ik al snel een mailtje terug met een brief voor mij. Ik heb daarna meteen nog even met Moeps op skype gepraat. Op de achtergrond kon ik Vaderlief, mijn zus (GEFELICITEERD!!) en mijn zwagertje zien zitten, dus het was net alsof ik er ook een beetje bij was.

Maandag was het ontbijt niet druk, maar de lunch wel. Omdat normaal mensen koffie en thee enzo drinken in de lounge, maar deze bezet was voor lunch, ging de Clublounge open. Die zit op de begane grond en daar kunnen met mensen dan ook koffie en thee enzovoorts krijgen. omdat Mike ook nog pauze moest hebben, moest ik hem vervangen in de clublounge. Ik had nog nooit eerder in de clublounge gestaan, maar goed, dat doen we wel gewoon even! Het enige nadeel was, dat de koffiemachine kaduk was. Dus als ik koffie of iets dergelijks wilde hebben, moest ik twee trappen op naar de 1e verdieping (clublounge is groundfloor, daartussen zit nog de mezzening) ik was elke keer bang dat ik of van de trap zou vallen, of de koffie van de trap liet vallen. Geen van beide zou echt heel geweldig zijn, maar gelukkig heb ik me ingehouden.
Toen moest ik weer naar boven om Robin te vervangen in de bar, zodat hij kon eten en toen mocht ik weer naar de lounge. Toen ik klaar was ben ik naar boven gegaan om mijn fototoestel we op te halen. We moesten voor school een poster maken. vandaag is de stageterugkomdag. Omdat wij er niet bij kunnen zijn, moeten we een poster maken met wat we hier doen, wie we zijn etc. daar horen natuurlijk wel foto’s bij. Ik had al foto’s gemaakt van Sandra en Michelle en nu was ik aan de beurt. We hebben even aan mensen die van hun afternoon tea aan het genieten waren, of ze het erg vonden als ze op de foto kwamen en hebben een foto gemaakt. Ik heb er ook wat van de lounge enzo. Die zat ik even op de site zetten, dan kunnen jullie zien waar ik het over heb als ik het over de lounge heb.
Toen we klaar waren met fotomodelletje spelen hebben we ons omgekleed, e-mail gecheckt en heb ik nog even geskypt met Laura.
Daarna gingen we kijken of Raquel en Laura al klaar waren, want we hadden een Nederlands pannenkoekenrestaurant ontdekt, dus daar wilden we graag heen.
Op maandag zijn de pannenkoeken 5 pond, dus daar moesten we wel even gebruik van maken. we hebben eerst een My Old Dutch Platter genomen, want Raquel had nog nooit een bitterbal gehad. We kregen bitterballen, kaasballen, stukjes kaas en zure haring. Het was zo lekker om weer eens bitterballen te eten!
We hadden besloten om 4 verschillende pannenkoeken te nemen. Sandra en ik zouden er twee delen en Laura en Raquel ook.
Eerst hadden we twee hartige pannenkoeken. Sandra en ik met gerookte zalm, champignons en dillesaus. Hij was zoooo lekker!! Er heel erg groot, dus ik zat al redelijk vol na de eerste helft en toen moest er nog een andere helft met bosvruchten en vanille-ijs bij! Maar we hebben hem opgekregen. Het kostte veel moeite, maar we waren heel trots toen hij op was.
Als we zin krijgen in bitterballen, dan zullen we zeker nog eens terug keren naar My Old Dutch.
Ik zal de foto’s plaatsen, zodra Sandra ze weer op haar harde schijf heeft staan.

Tot een volgende keer!!

Liefs, Nadine

  • 22 September 2009 - 13:36

    Kerstin:

    Bitterballen, die zijn hier dus echt niet te verkrijgen... :(

    xx!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nadine

Actief sinds 06 Juli 2009
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 68209

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2011 - 31 Januari 2012

Budapest

16 Augustus 2009 - 26 Januari 2010

Stage London

29 Juli 2009 - 07 Augustus 2009

Vakantie

Landen bezocht: