Day 93 - Fotoshoot, Indian night and so much more! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kolkman - WaarBenJij.nu Day 93 - Fotoshoot, Indian night and so much more! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kolkman - WaarBenJij.nu

Day 93 - Fotoshoot, Indian night and so much more!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

27 November 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dag lieve, lieve mensen,

Ik weet dat het weer een tijd geleden is, sorry!!
We beginnen dus maar snel, want er is veel te vertellen, als altijd.

Donderdag
Vandaag heb ik eigenlijk niet veel interessants gedaan. ik heb heerlijk uitgeslapen en ben tegen mijn principes in de hele morgen in bed blijven liggen. Ik had geen zin om mijn kleren aan te trekken, dus ik ging in mijn pyjama verder met de puzzel die ik bij Hammleys had gekocht. Tegen de tijd dat ik die af had, was Michelle ook klaar met werken. Ook al had ik overdag ook veel geslapen, ’s avonds sliep ik ook gewoon weer als een blok!

Vrijdag
Een vriend van Anna Belle had haar opgegeven voor een gratis make-over en fotoshoot. Ze mocht een vriendin meenemen en aangezien ik vrij was… dus wij gingen met z’n tweeën op weg naar studio London. We moesten even zoeken, maar uiteindelijk hebben we het gevonden. Eerst moesten we wat papieren invullen en daarna wachten. Na het wachten werd ons haar gedaan, daarna make-up. Op een gegeven moment dacht ik echt, huh?! Wie is dat?! Ze smeren zoveel make-up op je gezicht, dat ik mezelf niet meer herkende. Ik had zelfs wenkbrauwen, heel apart, maar op zich wel mooi. Daarna hebben we ruim anderhalf uur gewacht op de fotoshoot. We wisten niet wat we hiervan moesten verwachten. We hadden allebei maar twee outfits mee, maar je zag mensen echt met koffers rondlopen, maar ja, wisten wij veel dat ze het normaal met 4 tot 5 outfits doen?! na lang wachten konden de foto’s gemaakt worden. Het was heel erg leuk om zoiets mee te maken en we hebben dan ook helemaal dubbel gelegen. Nadat je de foto’s gemaakt hebt, ga je naar de studio. Daar zeiden ze dat we haf 8 terug moesten komen (het was 6 uur) voor Anna Belle was dit eigenlijk laat, want die moest nog twee uur met de metro naar huis. Nee, we moesten de foto’s zien, anders kreeg ze de 30 pond die je van tevoren betaalt niet terug. Dus wij gingen maar even ergens eten en daarna weer terug. Om half 9 waren we nog niet aan de beurt. Ze kwamen met de mededeling dat het nog langer ging duren. Minstens 1 uur. Dat was toch echt te lang, dus we zouden een andere dag een afspraak maken. dus wij liepen weer weg en zijn naar huis gegaan. daar heb ik nog even aan de bar gezeten en ben toen naar boven gegaan.

Zaterdag
Deze dag moest ik weer gewoon werken. We hadden weer eens te weinig mensen, maar we hebben ons door de drukte heen geslagen. Het enige nadeel was dat mijn voeten niet echt meewerkten, maar dat was tanden op elkaar en doorlopen!
Na de lunch was er niet veel te doen. Ik had net de schoonmaaklijst van die dag af, toen Michele zei dat ik met hem mee moest komen. Hij zei: jij bent vandaag mijn rechterhand. Ik dacht goed, aangezien ik links liep, ging ik maar even rechts van hem lopen. Mijn taak was: de Benjaman, een grote zaal die in de zomer en soms in de weekeinden gebruikt wordt voor ontbijt, maar door de week vaak door M&E, indekken voor ontbijt. Er stonden 9 grote tafels waar 10 mensen aan konden. Ik dacht dat dat voor grote groepen zou zijn ofzo. Maar goed, ik was om kwart over 3 klaar met indekken en met de belofte dat ik de volgende dag een half uur eerder weg mocht, ben ik naar boven gegaan. even lezen en dan slapen, want we gingen ’s avonds uit.
Na het slapen gingen we ons klaarmaken. Het was heel gezellig met de tv keihard aan en dan meezingen en dansen.
We gingen naar O’Neills. Een soort groot cafe, kleine club. Het was niet zo heel geweldig, maar Sandra en ik maakten het wel gezellig. Sinds de uitvinding van de dierendansen, vervelen we ons niet. Soms moet je het goede ritme vinden en soms past de Chicken beter bij een liedje dat de Fish, maar dat moet je dan maar uit zien te vinden. Twee jongens vonden onze dansen wel interessant en we hebben er ook heel wat nieuwe bij bedacht. We hebben ons niet meer beperkt tot het dierenrijk, maar zijn verder gegaan op alledaagse dingen en handelingen. Bijvoorbeeld:
Boodschappen doen:
Men houdt de handen voor zich alsof hij een winkelwagentje duwt. Men loopt naar voren en ondertussen reikt hij naar boven of naar beneden om iets uit den schappen te pakken.
Dat was een van de dansen. We hadden ook nog huis bouwen, biertje tappen, grasmaaien, grasmaaien na teveel biertjes en de sproeier. Met andere woorden, het was een avond vol met lol en plezier.
Om half 4 lag ik in mijn bed, om nog even twee uurtjes te slapen.

Zondag
De twee uurtjes gingen veel te snel voorbij. Deze keer had ik niet zoveel energie. Ik had geluk dat het druk was, want anders was ik zo in slaap gevallen. Het was echt heel erg druk. We hadden de bejaman ook open gegooid, het was niet voor groepen, maar mensen werden gewoon bij elkaar aan een tafel gedumpt. De klachten vlogen de mensen die daar werkten om de oren. Ik was blij dat ik in het restaurant stond. Al was het daar ook geen pretje, want ik was alleen. Cyan was in de benjaman. We hadden veel en veel te weinig staff. Uiteindelijk hebben we het wel overleefd, maar het scheelde niet veel. Halverwege de morgen kwam ik Sandra ook nog tegen die zei dat ons dak lek was. Dit wisten we wel, maar nu regende het, dus nu hadden we een probleem. Ze hebben al zo vaak gezegd dat ze er iets aan gaan doen, maar wij zien nog niets gebeuren.
Na de pauze ging ik Rohit vervangen achter de bar. Hij zei voor de grap dat als ik me verveelde kon ik de wijnglazen wel pouleren. Oh, en als ik daar mee klaar was ook de bierglazen en cocktailglazen. Hij liep lachend weg nadat hij me had uitgelegd hoe ik moest pouleren. Ik dacht, ik zal jou eens laten zien hoe je moet pouleren. Mooi dat ik alle glazen gedaan had toen hij terug kwam! Dat had hij dus niet verwacht. Hij stond wel even mooi met zijn mond vol tanden, wat ik wel grappig vond.
De rest van de middag was er niet veel meer te doen en om half drie ging ik naar boven om daar met de familie te skypen en lootjes te trekken. Toen ik mijn verlanglijstje had opgestuurd, was ik zo uitgeput, dat ik in slaap viel.

Maandag
Deze dag was het heel erg rustig bij het ontbijt. Na de lunch moest ik weer de bar in om de persoon daar te vervangen. Daarna heb ik nieuwe wijnglazen gepouleerd en de glazen van M&E terug gebracht. Daarna heb ik alle tafels in de lounge schoongemaakt. We hadden om half 3 een groep van 11 mensen voor Afternoon Tea. Er kwamen nog 6 mensen binnenlopen die hadden gereserveerd, maar wij wisten er niks van. Er kwamen nog meer mensen binnen lopen voor thee, zodat we niet genoeg theepotten meer hadden. Overal complete chaos. Om kwart over 3 vroeg ik aan Nathan of ik niet iets langer zou blijven. Dat vond hij wel prettig. Dus ik doorgewerkt tot kwart over 4. Ik vond het allemaal wel grappig. iedereen was heel erg gestrest en ik liep er heerlijk rustig tussendoor.
Toen ik vrij was ben ik gaan lezen en vroeg gaan slapen

Dinsdag
Vandaag was het een drukke dag. Het ontbijt was flink doorlopen en DDR was heel druk. Ik deed mijn dagelijkse taak van mensen in de Club lounge of in de bar vervangen en daarna achter het buffet springen om mensen op te scheppen. Chaos en grote troep! Maar we hadden alle tijd om die op te ruimen. Daarna was het ook weer tijd om te gaan. Ik moest nog even een kamer voor mijn ouders regelen. Toen ik bij de lift op de begane grond stond, zag ik dat de deur van de Club lounge nog steeds open was. Het was half 4 en hij sluit om half 3. Ik besloot even een kijkje te nemen. Anna Belle was nog druk bezig. Ik zei dat als ze klaar was maar even moest bellen, want ik had al op de planning staan om iets leuks te gaan doen met Sandra. Dat werd uiteindelijk boodschappen doen, maar het was echt heel erg grappig.
Toen we weer thuis waren hebben we afscheid genomen van Anna Belle en daarna hebben we een film gekeken. Ik kon het einde net halen, maar daarna sliep ik ook meteen.

Woensdag
Het was een vrijdag vandaag. De laatste dag voor het weekend. Het was niet heel erg druk, maar ik moest samen met Nathan Rose werken en hij is heel erg langzaam. Hij vindt het allemaal wel leuk en loopt een beetje rond te dromen. Nathan Fielding zei dat hij erop vertrouwde dat ik een beetje achter zijn broek aanzat vandaag, want hij was het zat. Goed, zal ik doen! Dus ik heb op alles gelet wat hij deed en er commentaar op gegeven. Op een gegeven moment merkte ik wel dat hij steeds meer deed wat ik van hem vroeg. Om half 10 moest ik naar de Club Lounge. Het ging niet heel druk worden, want we hadden een rustige lunch. Ik heb dus op mijn dooie gemakje de hele pantry van de Clublounge aangepakt. Alles van de planken afgehaald, schoongemaakt, dingen weggegooid, spullen die we nooit gebruiken naar boven gedaan en alles weer netjes terug gezet. Ik was netjes om 3 uur klaar met opruimen en de kassa tellen.
’s Middags heb ik niet veel meer gedaan. ik weet eerlijk gezegd ook niet echt meer wat ik heb gedaan, maar dan zal het ook wel niet iets boeiends zijn geweest.

Donderdag
Eindelijk, vrijheid! Ik heb heerlijk geslapen, gegeten, was gedaan, geskyped met opa en oma, die tot mijn grote verassing toch besloten hebben langs te komen, om drie uur was de fire training, die wel grappig was. We hadden die in het begin ook gehad, dus het meeste wist ik nog wel, maar degene die de fire training gaf is heel grappig. om 5 uur ging ik nog een keer, omdat Anna Belle die van 3 uur gemist had. Ze bleef bij mij slapen, dus daarna gingen we maar iets eten. Daarna hebben we de film die we aan het kijken waren afgekeken. Daarna zijn we gaan slapen.

Vrijdag
Nog een dagje uitslapen. Om half 12 gingen we naar beneden om iets te eten. Ik pakte de eerste schoenen die ik kon vinden, mijn hakken. Ik dacht, ik trek straks nog wel even andere schoenen aan, als we naar Studio London gaan om de foto’s te bekijken. Na het eten gingen we weer naar boven om onze spullen te pakken en op weg te gaan. Toen we de metro in liepen, dacht ik oh shit. Ik heb mijn hakken nog aan. Maar ja, het was te laat om terug te gaan, dus ik dacht, ik haal wel nieuwe schoenen op Oxford. Daar zijn we dus de eerste de beste schoenenwinkel ingedoken die een beetje goedkoop leek. Daar heb ik heerlijk zuurstokroze Allstars gehaald. Ik wil nu eigenlijk nog paarse hebben, zodat ik twee verschillende kleuren aankan.
We zijn doorgelopen naar Studio London. Daar hebben we een kwartiertje gewacht en toen konden we de foto’s zien. We waren niet echt van plan om de foto’s te halen, want ze waren belachelijk duur. Wij hadden gewoon een dagje lol gehad, maar daar was de vrouw die ons de foto’s liet zien het niet helemaal mee eens. Ze wilde geen nee accepteren en uiteindelijk was het half 3 dat we daar eindelijk weg waren en de vrouw behoorlijk chagrijnig was.
We hadden eigenlijk in onze planning staan om snel de foto’s te kijken, weg te gaan naar Winsur, maar aangezien foto’s kijken iets langer duurde, zijn we maar naar Hyde park gegaan. het was een prachtige dag voor het park en we hebben heerlijk op een bankje gezeten met een kopje koffie.
Daarna zijn we op de metro gestapt richting huis.
Thuis heb ik niet veel meer gedaan.

Zaterdag
Vanmorgen moest ik weer vroeg opstaan om ontbijt te doen. We hadden deze morgen weer eens in de Benjaman. Voor deze drukte werkt dat veel beter. De helzondag was toch nog iets waard geweest, want we hadden weer Agency en dus ook genoeg staff. De morgen vloog voorbij voor mijn gevoel. Na de pauze moest ik meehelpen met M&E. ik heb niet veel meer gedaan dan lege bordjes uitgehaald en een beetje schoongemaakt. Om 3 uur kon ik me gaan omkleden om met Rosy, Cyan en Nathan Rose naar de bios te gaan.
Het was echt heel gezellig. We gingen naar 2012, echt een mooi film, met veel special effects, want de hele wereld vergaat. Op elk spannend stukje zat Cyan te schreeuwen, ze leefde helemaal mee met de film: yeah, yeah, up up! Oh, run harder!
En op het eind als twee hoofdrolspelers bijna zoenen, maar natuurlijk worden onderbroken, maar daarna toch zoenen: yes, do your job!
Man, ik heb zelfs met een comedie nog nooit zo hard gelachen. de tranen liepen echt over mijn wangen, het was zo grappig! toen ik terug kwam heb ik weer gelezen en geslapen, want het ging weer eens een drukke dag worden morgen.

Zondag
Zoals ik al had voorspeld was het een drukke dag, maar niet iets dat we niet aankonden. Op een gegeven moment, het was bijna vol, maar ik had mijn tafels ingedekt, dus ik bracht even wat borden naar de keuken. Ik had mijn borden weggezet en zei net iets tegen Anna Belle toen Michele binnen kwam dat het geen vergadering was, dat we druk moesten zijn. Ik dacht, pardon. Zie jij een tafel aan onze kant in elk geval, weet niet hoe het bij de andere kant zit, maar aan onze kant is er geen tafel die langer dan 2 minuten vies, of leeg is. iemand haalt een tafel uit en ik zet het in notime weer op, dus zeur niet als ik 2 seconden in de keuken sta. Maar ja, dat zien ze natuurlijk weer niet. Maar goed, het was druk en mijn schouders en nek deden echt pijn. Ik mis mijn fysio. Ik merk dat mijn nek weer vast begint te zitten en nu trekt het door tot mijn schouders.
Maar goed, voor lunch was er niet veel te doen, dus een beetje schoongemaakt en opgeruimd.
’s Middags ben ik begonnen aan de brief voor mijn ouders, ondertussen geskyped en gegeten en toen weer verder gegaan met de brief, die afgemaakt, opgestuurd en toen geslapen.

Maandag
Vandaag is er eigenlijk niet veel bijzonders gebeurt, gewerkt, er was niet heel veel te doen en ’s middags heb ik ook niet veel meer gedaan.

Dinsdag
Ontbijt vanmorgen was ook niet heel druk. Lunch was hetzelfde als gisteren. Om drie uur moesten we onze spullen pakken, omkleden en op de metro springen, want…. We hadden een Indian Night! We zouden bij Rohit thuis Curry eten en daarna daar blijven slapen. De Curry was echt super lekker! Van slapen kwam er niet heel veel, want er was veel te veel lawaai en dan kwam er weer een dronken persoon de kamer binnen. We hebben we heel veel lol gehad met elkaar, dat was het belangrijkste.

Woensdag
Na een nacht van 5 minuutjes slaap zijn we weer op de metro gestapt naar huis. 5 minuutjes voordat ik moest beginnen kwam ik bij het hotel aan. Snel omkleden bla bla bla, en naar beneden rennen. Ik was 5 minuutjes te laat, maar daar zeiden ze niks van, gelukkig. Het was op zich niet druk. Ik stond weer samen met Nathan Rose en hij was echt beter gaan werken. Ik hoefde bijna niks te zeggen en dat was echt relaxed. De lunch werd heel erg druk. 180 mensen voor DDR. Ik was in de Club lounge waar ik 20 mensen had. Ik moest mijn eigen buffet doen, wat best interessant was. Ik vond het wel grappig, want iedereen was ongelooflijk aan het stressen, terwijl ik heel relaxed aan het werken was.
Om 3 uur ging ik naar boven om even een paar uurtjes te slapen voor we naar New Moon gingen. We wilden naar de voorstelling van 7 uur, maar die was al uitverkocht, dus moesten we wachten tot 8 uur. Om half 8 gingen we de zaal binnen, want we wilden wel goede plaatsten. De film was echt geweldig! Zo veel beter dan Twiglight en deze leek echt heel erg op het boek. K had geen problemen mee om twee uur lang naar half naakte weerwolven en vampiers te kijken:D
Om 11 uur lag ik in mijn bed na bijna 40 uur wakker te zijn geweest. Ik was zo uitgeput dat ik echt in coma lag zodra ik sliep

Donderdag
Vandaag was ik vrij. Ik heb eerst natuurlijk eens goed geslapen. Daarna heb ik gelezen en tv series in gehaald die ik mis, want Flikken is weer begonnen. Ik heb ook de brief voor mijn ouders even ge-update en de brieven die ik nog niet had gelezen even ingehaald. Verder heb ik niet heel veel meer gedaan.

Vrijdag
Vandaag heb ik weer uitgeslapen en gelezen en dit verslag gemaakt en verder ook niet veel meer gedaan. maar we zijn nu aan het einde gekomen van mijn verslag. Ik hoop dat u allen weer genoten heeft en ik spreek u snel weer.

Lots of love, Nadine

  • 27 November 2009 - 19:11

    Kerstin:

    Sjonge jonge, wat een verslag zeg!! Ben er wel ff mee bezig geweest voordat ik het uit had! ;)

    Hoe waren de foto's van de shoot eigenlijk geworden? Ben er eigenlijk wel benieuwd na! Jammer dat ze zo duur waren.
    Was het net zoiets als die van Mariska en Janneke?

    xx Kerstin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nadine

Actief sinds 06 Juli 2009
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 68215

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2011 - 31 Januari 2012

Budapest

16 Augustus 2009 - 26 Januari 2010

Stage London

29 Juli 2009 - 07 Augustus 2009

Vakantie

Landen bezocht: