Day 76 - Final(ly) Match!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kolkman - WaarBenJij.nu Day 76 - Final(ly) Match!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kolkman - WaarBenJij.nu

Day 76 - Final(ly) Match!!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

31 Oktober 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dag lieve mensen!

Hoe graag ik me ook aan mijn belofte wil houden is het me deze week weer niet gelukt. Vandaar dat dit weer een update wordt van een hele week. Laten we verdergaan. Zaterdag ben ik nog even met school bezig geweest en daarna ben ik gaan slapen. We konden lekker een uurtje langer slapen. Maar goed dat we een bordje hadden staan bij de balie, anders had ik een uur eerder op het werk gestaan.
Zondag hadden we echt veel te veel mensen ingepland. We stonden op een gegeven moment gewoon met z´n vieren in het restaurant. Dan sta je gewoon het eten van de mensen van het bord af te kijken zodat je dat kunt weghalen. Na het ontbijt was er eigenlijk niet heel veel meer te doen. ik had alles al snel ingedekt. En om twee uur kwam Sandra met haar moeder voor Afternoon Tea. Om drie uur was ik vrij, zoals elke dag. Toen Sandra haar moeder had uitgezwaaid gingen we samen nog even met school bezig. ´s avonds hebben we niet zo veel meer gedaan.
´s maandags moest ik weer vroeg opstaan. Ik wist dat het druk zou gaan worden. Cyan was op vakantie en we hadden veel te weinig mensen ingepland. We waren met 3 werknemers, 1 shiftleader en een supervisor. Ik moest dus alleen in het restaurant werken, wat ik teveel was. Om half 8 kwam Mike voor de bar, en die hielp me voor een paar uurtjes mee. Maar om half tien moest hij toch echt terug naar de bar en liet hij me achter met een gigantische troep. Er was gewoon geen beginnen aan. Om drie uur was ik blij dat ik eindelijk weg kon. De lunch was ook best druk geweest en net toen ik weg wilde gingen er natuurlijk allemaal mensen in de lounge zitten, maar ik had al gevraagd of ik weg kon en ze hadden al ja gezegd, dus er was toch niet zoveel meer dat ze konden doen. gelukkig moest ik ook echt weg, want Anna Belle was al klaar en we zouden pannenkoeken gaan eten bij My Old Dutch. Ik had haar verteld over pannenkoeken met kaas en spek enzo en dat kon ze zich toch echt niet voorstellen. Ze kende alleen pannenkoeken met zoete dingen. Eerst moesten Sandra en ik nog even met school bezig, dus zetten we Rent aan voor Anna en gingen we nog even verder met waar we gebleven waren. Om een uurtje of zes gingen we richting het restaurant. Naast het hotel staat een kraampje met souvenirtjes enzo. Ze hebben daar ook hele leuke mutsen enzo. Ik had er eentje gezien met paars en een soort donkerrood. Ik dacht, hm, die past wel bij mijn sjaal, al moet hij wel een beetje meer geel hebben. Dus ik liet hem even aan Sandra en Anna zien, kijk hij moet een beetje meer geel hebben: ik trok hem weg, zoals deze! Daar kwam de muts tevoorschijn waar ik al heel lang naar zocht. Hij past perfect bij mijn sjaal! Na de deze korte onderbreking konden we dan weer verder naar het restaurant. We hebben natuurlijk eerst weer even kaas gehad en bitterballen en daarna de pannenkoeken. Anna Belle en ik hadden een Hawaï en daarna poffertjes. Het was allemaal heel erg lekker, al moesten we wel lang wachten om de tweede ronde. Die waren ze een beetje vergeten. Maar voldaan zijn we weer terug gekeerd naar huis. Daar moesten we nog druk bezig met school. Maar om half 12 hadden we dat ook afgerond en kon ik gaan slapen.
Dinsdag moest ik weer alleen in het restaurant werken. Dit keer kwam Nathan me af en toe helpen met voorkomen dat alles een puinhoop werd. Gelukkig was ik wat minder gestrest dan gisteren en het was ook iets minder druk. Ik kon gewoon weer lekker mijn eigen gangetje gaan. Alles indekken voor DDR en boekingen.
’s Middags heb ik Sandra geholpen met verhuizen. Ze ging van kamer 1 naar kamer 7, dus we moesten alles even verplaatsen. ’s Avonds gingen we nog eventjes naar de HMV. Toen we langs de Vue kwamen, een grote bioscoop, hoorden we opeens allemaal mensen gillen en schreeuwen dus we vroegen ons af wat er aan de hand was. Het bleek dat er een première was van een nieuwe film. na even op onze tenen te zijn gaan staan vingen we een glimp op van…… Johnny Depp!!! Ja, nou snap ik waarom iedereen aan het gillen was. Helaas waren we net iets te laat en voordat we echt goed konden kijken was hij al naar binnen. We moeten toch maar even de premières in de gaten houden!
Omdat ze de kamers gaan schilderen, vinden ze het niet zo prettig als je 110 foto’s met kneedgum aan je muur hebt zitten. Vooral niet dat als je hard trekt, je de hele muur meetrekt. Dus gingen we ook nog even grote vellen papier halen en wat crêpe papier waarmee we het konden opleuken. Ik heb vier grote vellen gekocht, blauw, groen, roze en oranje. ’s Avonds hebben we een filmpje gekeken.
Vandaag kon ik eindelijk uitslapen. Toen ik uitgeslapen was, heb ik al mijn foto’s van de muur gehaald, de vellen op de grond gelegd en alle foto’s op de vellen geplakt. Om drie uur kwam Anna Belle. We waren allebei vrij, dus we zouden iets leuks gaan doen. We hebben even koffie gehaald en daarna Rent afgekeken. Ondertussen was Sandra ook vrij, dus die keek even mee. Ik was ondertussen nog bezig met knippen en plakken voor mijn muur. Het resultaat is echt geweldig!
We besloten ondertussen dat Anna hier wel kon blijven slapen. Ze had toch nog spullen beneden liggen, dus alles wat we nodig hadden was een matras. Daarna gingen we naar de bios. We hadden geen idee wat voor films er draaiden dus kozen we maar voor Fantastic Mr. Fox. Anna zei nog voordat hij begon: als dit maar niet die stomme met die poppen is. daar had ik ook een trailer van gezien, maar het bleek hem dus wel te zijn. Achteraf was hij nog wel heel erg grappig. In de categorie van zo stom dat het grappig is.
Daarna nog even gekletst, maar ik sliep toch al snel, want ik was nog wel moe.
De volgende morgen werd ik om elf uur wakker. Ik had dus lekker het klokje rond geslapen. Heerlijk! Twee dagen achter elkaar is toch veel fijner dan split days. De rest van de dag heb ik niet heel veel meer gedaan. ik ga het nu ook even allemaal snel vertellen, want ik heb geen zin meer en er is net een film op.
Oké, donderdag weer aan het werk. Niet heel veel bijzonders gebeurt. Al vertelde Michelle ons wel dat we morgen een brandoefening kregen. Dus we moesten ervoor zorgen dat de deur op slot zat en de computers uit waren, anders zouden we grote problemen hebben. Maar de brandoefening kwam maar niet. Hij zou om 4 uur zijn, daarna om 5 uur, maar om 6 uur waren we zat van het wachten, dus gingen we maar boodschappen doen. daarna hebben we Changeling gekeken die heel erg mooi is trouwens en daarna ben ik gaan slapen.
Vandaag was het best druk op het werk, maar niet zo dat je door de troep de tafels niet meer zag. Toch stond er een rij tot aan de trap. Maar door iedereen een glaasje drinken aan te bieden hebben we ze tevreden kunnen houden. Daarna moest alles natuurlijk opgezet worden. We moesten 23 personen voor Afternoon Tea in de lounge proppen, dus dat heb ik ingedekt. Ik was wel erg trots op mezelf, want Michele, die shiftleader was, was erg tevreden over mijn werk vandaag. Hij vond dat ik met goede ideeën was gekomen over de opstelling van de tafels en stoelen.
Dus met een goed gevoel ging ik naar huis. Ik ben met Michelle nog even naar H&M geweest, want ze moest een winterjas hebben. Ik moest me wel even inhouden, want ik had ook wel zin om te winkelen, maar dat ga ik vrijdag doen met Anna.
Oh ja, ik ben ook weer aan het aftellen. Deze keer niet voor mijn ouders, maar voor mijn zus, oom en zwager die gezellig een weekendje langskomen! We hebben er zin in jongens!
Ik spreek jullie snel weer allemaal en sommige mensen zie ik zelfs heel snel!

Heel veel liefs,

Als altijd, Nadine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nadine

Actief sinds 06 Juli 2009
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 68209

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2011 - 31 Januari 2012

Budapest

16 Augustus 2009 - 26 Januari 2010

Stage London

29 Juli 2009 - 07 Augustus 2009

Vakantie

Landen bezocht: