Day 61 - Famous Guest - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kolkman - WaarBenJij.nu Day 61 - Famous Guest - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nadine Kolkman - WaarBenJij.nu

Day 61 - Famous Guest

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

16 Oktober 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dag lieve mensen!

Hierbij weer een update van mijn week.

Dinsdag heb ik de hele dag in bed gelegen. Woensdag ook. Donderdag heb ik weer gewerkt, vandaag was ik vrij.
Tot de volgende keer,

Nadine



Oké, nu serieus.
Dinsdag heb ik inderdaad de hele dag in bed gelegen. ’s Avonds heb ik nog even geskypd met mijn familie.
Woensdag ben ik ook nog bed gebleven. Het grootste gedeelte van de dag heb ik geslapen en 's avonds heb ik weer geskyped, want mijn moeder was jarig! Ze waren net bezig met de cadeautjes uitpakken en dat wilde ik natuurlijk niet missen! Toen we in Greenwich waren, zijn we naar een marktje geweest. Daar had mijn moeder hele leuke beeldjes gezien die heel goed in ons raampje passen. Twee egeltjes bewerkt met natuursteentjes. Deze vond ze heel erg leuk. Dus toen zij even naar een ketting aan het kijken was, ben ik even snel terug gelopen. Ik heb de egeltjes gehaald en later heb ik die samen met mijn vader in de koffer verstopt. Toen ze mijn cadeautje uitpakte zei ze: “Oh, was dat toen ik jou even kwijt was op de markt? Ik dacht, zijn de meiden eindelijk groot, raak ik ze nog kwijt op de markt!” Ja, maar ik was heel volwassen bezig door stiekem een cadeautje te halen voor mijn moeder, wat mijn ouders continue deden met Sinterklaas. Ja mam, nu we dus groot zijn, is het payback time!
Rond half 10 waren opa en oma er ook dus, heb ik die ook nog even gesproken. Daarna ben ik gaan slapen. Verder valt er over die dag niet veel meer te vertellen, dus we gaan maar door naar donderdag.
Vanmorgen weer vroeg opstaan en na een douche was ik ook weer wakker. Ik voelde me nog steeds niet op en top, maar ik wilde wel naar het werk, want ik wist ook dat het druk ging worden.
Het ontbijt viel op zich nog wel mee. Op een gegeven moment waren er opeens een stuk of 8 Nederlanders. Die gingen allemaal wel bij elkaar zitten, dus ik nam aan dat het collega’s waren. Ik schonk ze koffie in enzo, en toen hoorde ik ze opeens Nederlands praten, dus ik dacht, we gaan maar gewoon verder in het Nederlands. Een van de dames vond dit wel leuk en we hadden even een gesprekje over het hotel en over de stage, wat ik ervan vond enzo. Ze praatte wel heel bekakt, maar ja, dat hoor je wel vaker in dit hotel. De meeste mensen zijn hier toch voor de zaken en de meeste zijn dan ook heel uit de hoogte. Maar deze mensen vielen nog wel mee.
Even later kwam een van de heren mij vragen om een converter. Dus zei ik dat hij die bij de conciërge kon krijgen.
Na het ontbijt werd het druk, want alles moest omgebouwd worden. We hadden 140 mensen die een soort van receptie hadden, dus alle stoelen moesten uit de lounge en alle tafels moesten naar de zijkant. Daarnaast was het ook heel druk bij M&E met alle vergaderingen die lunch hadden enzo. Dus ik moest samen met Martin, een nieuwe collega meehelpen in een van de vergaderzalen waar lunch werd opgediend. daar moesten we gewoon lege borden weghalen en lege glazen enzo. Ik weet niet precies wat ik van Martin moet vinden. De ene keer vind ik hem aardig en dan vind ik hem ook heel eng. Hij heeft de conclusie getrokken dat alle Nederlanders van puzzelen houden aan de hand van de 3 mensen aan wie hij het gevraagd heeft. Hij houdt er ook heel erg van om over zichzelf te praten en over het leger waar hij tien jaar in gezeten heeft. Op een gegeven moment vroeg hij tot hoe laat ik moest werken en of ik vrijdag ook moest werken ik zei, nee dan ben ik vrij. Oh, dan moet je misschien maar een foto van me maken, want anders mis je me te erg.
Ooooooooooké… Om half 4 was ik vrij met hele zere voeten. Ik ben achter de computer gekropen en heb verder niet veel meer gedaan. Toen we gingen eten zat Laura er ook. Nou, zei ze, heb je minister Rouvoet nog bij het ontbijt gehad. En toen viel het kwartje. Ik dacht al, die vent kwam me heel erg bekent voor! Ze waren hier met een hele groep voor een werkbezoek over het Britse Jeugdbeleid en dan nog iets met de Europese Unie. Kijk, zo maak je nog eens wat mee!
Om 9 uur, ben ik nog even gaan sporten met Michelle en daarna was het tijd voor bed.
Vrijdag, dat is dus vandaag, ben ik toen ik me had aangekleed even naar West End gelopen. (oeh, weet je hoe cool dat klinkt! ‘even naar West End gelopen’) Ik ben mijn derde musical aan het plannen van mijn stage. Ik hoorde van de conciërge dat de cast van Chicago elk seizoen wordt vervangen. Dus ik dacht, laat ons even kijken hoe lang Pia er dan nog is! en dat blijkt dus maar tot 24 oktober te zijn! Dus bedacht ik me dat ik daar even snel bij moest zijn, want ik wil Chicago per se met Pia zien! Dinsdag ben ik vrij, dus ik ga hem op maandag plannen. Ik even kijken hoe duur de kaartjes waren, want dan kon ik mensen bij elkaar trommelen. Ik ben meteen even naar de HMV gelopen om de CD van Sister Act te halen, want die wilde ik wel heel graag hebben. Daarna ben ik weer terug gegaan en heb ik geluncht met collega’s en even gewacht op Anna en daarna zijn we naar de Starbucks geweest. Dat is ondertussen de traditie geworden. Zodra we daar tijd voor hebben, dan gaan we daar even uitgebreid zitten kletsen. Op de een of andere manier zijn we nog lang niet uitgekletst.
Nou, dat was weer even een update van mijn week. Ik wens u allen een fijn weekend toe en voor degene die net als ik zich in de drukte gaan storten, veel succes!

Heel veel liefs, Nadine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Nadine

Actief sinds 06 Juli 2009
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 68208

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2011 - 31 Januari 2012

Budapest

16 Augustus 2009 - 26 Januari 2010

Stage London

29 Juli 2009 - 07 Augustus 2009

Vakantie

Landen bezocht: